Despre mine

Fotografia mea
merg pe prncipiul celor Cei 10 "Daca" 1. Daca vrei sa faci un bine, atunci fa-l cand este nevoie. 2. Daca poti sa faci pe cineva fericit, nu sta pe ganduri. 3. Daca dai ceva, nu astepta ca fapta sa se intoarca. 4. Daca primesti ceva, da mai departe. 5. Daca nu poti sa ajuti pe cineva, spune-i-o in asa fel incat sa nu o recepteze ca pe un refuz. 6. Daca poti sa construiesti ceva, nu distruge. 7. Daca poti, fii hotarat in ceea ce spui si ceea ce faci. 8. Daca devii celebru, ramai modest. 9. Daca esti nervos, nu-ti descarca nervii pe altii. 10. Daca faci o observatie, nu jigni.

luni, 13 ianuarie 2014

14 lei ... și un sac de datorii...


14 ianuarie 2014... hmmm prima mea zi de practică la noul job, primul meu examen de anul asta dat cu brio la şcoala auto!
... scotocesc prin buzunare, portmoneu și - ghiciți ce adun... 14 lei și... STOP ... plus un sac de datorii...
  Am zîmbit și am înțeles că azi cifra 14 e cu ghinion norocos. Dacă e să fie și 2014 tot atît de norocos ca și buzunarul meu plin de găuri de covrigi, să știți lume că la anu sigur mă mărit să scap de datorii :), că dacă tot continuă așa cred că adun ceva saci. :)
  Gluma-i glumă da mă mai frământă un gând; a mai ramas exact o lună până la ziua îndrăgostiților... din nou pe 14... din nou singură. :) Deci declar luna preselecției intensive cu genericul: Se caută un iubit! :)))
  ... și da, n-ar strica să mai poată să ma ajute și cu 2014 lei măcar în fiecare zi a acestui an... că de la unu ianuarie 2015 bonusul o să crească ca la orange și moldcell: alege ... și ai bonus în plus... sau conectează-te anu ăsta la cel mai avantajos pachet... oricum mai am un an de meditații la care pachet să mă conectez acum accept orice bonus din aproape orice sursa... mă gasiti pe facebook sau aici pe blog pentru a face donații...

... și chiar de am 14 lei... sa știți că tot sînge albastru îmi curge prin vene... și cu 14 lei tot sunt fericită!
                                                                 P.S. sper că v-am ridicat un pic moralul cu hazul meu de necaz.
                                                     
                                               La Mulți Ani pe stil vechi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu