Despre mine

Fotografia mea
merg pe prncipiul celor Cei 10 "Daca" 1. Daca vrei sa faci un bine, atunci fa-l cand este nevoie. 2. Daca poti sa faci pe cineva fericit, nu sta pe ganduri. 3. Daca dai ceva, nu astepta ca fapta sa se intoarca. 4. Daca primesti ceva, da mai departe. 5. Daca nu poti sa ajuti pe cineva, spune-i-o in asa fel incat sa nu o recepteze ca pe un refuz. 6. Daca poti sa construiesti ceva, nu distruge. 7. Daca poti, fii hotarat in ceea ce spui si ceea ce faci. 8. Daca devii celebru, ramai modest. 9. Daca esti nervos, nu-ti descarca nervii pe altii. 10. Daca faci o observatie, nu jigni.

joi, 24 martie 2011

BATi încurajează canalele media sa adere la organizaţie


Joi, 24 martie, Asociatia Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului (BATi) au ţinut o conferinţă de presă în care încurajau canalele media, să adere la organizaţie. BATi are caracter noncomercial şi deţine toate actele de licenţă solicitate în Republica Moldova, a menţionat Alexandru Burdeinîi, director executiv BATi. Asociaţia întruneşte 21 membri dintre care 12 editori, 5 agenţi de publicitate şi 2 clienţi depublicitate, deasemenea 2 instituţii aferente mass-media.

BATi este susţinută la moment de Fundaţia Est-Europeană, fosta fundaţie Euroasia, care oferă atît suport logistic, financiar, cît şi moral, a declarat Carolina Blajin, coordonator programe fundaţia Est-Europeana. Tot ea a mai subliniat că acest suport va fi oferit încă pe parcursul anului viitor, iar dupa care, BATi ar trebui să îşi cîştige singură existenţa, şi că la moment se depune efort în instruirea asociaţiei spre aşi cîştiga propria susţinere financiară.

Asociaţia a facut publică costul pachetelor taxă pentru devenirea de membru, aşadar costul abonamentelor este de 350 de lei pentru o lună, iar taxa este achitată simestrial, astfel un simestru s-ar evalua la 2100 lei.

Toate canalele media membre, sunt afişate pe siteul http://bati.md/, iar pe ziarele auditate şi cele membre se gasesc două logouri: una de membru şi alta doar în cazul în care acesta este auditat. Auditarea se efectuează în mod continuu, şi la aceeaşi perioadă de timp.

Pe termen lung BATi îşi propune consolidarea unei concurenţe corecte pe piaţa din media şi cea de publicitate, sporirea gradului de transparenţă privind tirajul ziarelor, creşterea investiţiilor în publicitatea din presa scrisă, şi, implicit fortificarea unei prese viabile în Republica Moldova. Pe termen scurt aceasta vine cu propunerea de consolidare instituţională a BATi unde are menirea de a asigura transparenţă tirajelor, implicit, de a contribui la creşterea încrederii dintre editori şi publicitari prin asigurarea funcţionalităţii ei.

Pentru viitor asociaţia BATi îşi propune masurarea traficului la internet pe intreg teritoriul Republicii Moldova, a declarat Stanislav Popov, directorul de audit, al BATi al tirajelor şi Internetului.

Auditarea pieţii media nu vine decît să ofere transparenţă şi coerenţă în spaţiul Republicii Moldova corelînd-ul la un nivel european.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu